måndag 19 maj 2014

Ernst och Anders = sant.



Ok.
Har fått brev från Ernst. Tydligen har vi haft en relation, och nu är Ernst redo att ta den till nästa steg.
Eftersom jag inte har varit helt medveten om vår relation förnimmer jag en svag känsla av skuld.

Jag trodde att Ernst var lyckligt gift, och dessutom känner jag att vi skulle bli ett omaka par.

Kanske vill jag behålla min relation till Ernst på nuvarande nivå. Inspireras av hans idéer och fyllas av feelgoodvibbar när han häller ut lite sand i fönsterkarmen eller hänger alger i taklampan.
För visst gillar jag Ernst.

Ibland tror jag att alla män inte vågar erkänna att de attraheras av denne långe och stilige man.
Jag har ibland hört de som fnyser åt hans barfotapromenader och pyssel i lador.  Någon har t o m använt ordet fjollig. Den gången var jag själv lite osäker. Idag skulle jag nog ställa mig upp och stå för min proErnstinställning.

Men att ta vår relation till nästa steg...?

Nja. Inte för 199 kronor i alla fall... ;-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar